Hej på er igen!

Som ni kanske har märkt så har jag haft en liten paus från bloggandet, då jag inte har haft tid/ork/lust till att sätta mig framför datorn och börja blogga, konstigt nog så tar det på krafterna, och framför allt på tiden...

Jag tänker försöka att blogga mycket nu i sommar, då det äntligen är sommarlov :)



Besök också jättegärna min lilla modeblogg, som också snor lite av tiden
Ni kan besöka den: här



Men hur går det uppe på Kullåkra?

Det går väldigt bra faktiskt, Jag rider ofta, och Malley börjar bli i sommarform nu :)
(och då menar jag inte extra rund, utan lite mer trimmad)

O´Malley har även blivit väldigt bra kompis med Concorde, Äntligen!
Jag och Minge tog dom på bar gärning i stallgången med att stå och klia varandra, och dom tyckte verkligen om det :D

Jag har även hunnit göra en tripp till Hööks och där handlade jag lite smått o gott:




Ett underbart Rosmarinschampo, från Windsor som helt klart gjorde pälsen blank och fin, dessutom luktade den jättegott!

Ett jättebra päls/man och svans Spray, från Windsor, som luktar jättegott, och funkar superbra till att reda ut manen och svansen

Och till slut en burk fyra S, Hästsalva, som jag använder vid mugg.
Det är en tjärsalva, och den funkar jättebra om man skiftar mellan den, och blåspray


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0