03/6 Jag har gjort det igen...

Nej, Nu måste jag berätta lite om hur det går för mig och Lilla O´Malley!
I måndes var veterinären här och skulle vaccinera de andra hästarna, då kollade hon också på O´Malley.
Hon såg direkt att han hade blivit smalare (yes!) och att allt är bra med muggen :D
Det var väldigt skönt att höra!

Nu går Malley lite på "diet", då han går i en liten hage tillsammans med Nanke, lite då och då, när jag märkte att hans mage var lite större...
Men som jag nämde innan så har han smalnat av lite :D
Bilder kommer jag att lägga in snart

Till sommaren kommer jag att börja blogga lite mer, då jag har tid!
Då blir det en hel del sommarbilder, sommartips osv. ;D


"O´Malley och Concorde letar efter lite smaskigare gräs"


Kommentarer
Postat av: jenny

Vad skönt o höra att han e bra nu :D

och måste säga att de e inte bara han som e lite rund, kan tänka mig hur tjock nanke blivit sen jag åkte(eller tjockare...) så hon kan väldigt gärna stå i en liten hage ofta! ^^

2010-06-21 @ 05:46:44
URL: http://gradinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0