Hoppning i växthuset, hrm, ridhuset...

Dagen började med att jag kom hem från en mysig loppis i stekande sol i brösarp, men jag är superglad då jag fick det jag ville ha :D
6 fotoramar
1 underbar kruka
3 plåtburkar (typ gamla karamellburkar)

Jättenöjd med inköpen, och detta tänker jag defenitivt göra om, ja faktiskt snarare än jag trodde, för i morgon bär det av till vitaby loppis, mycket roligt:D

Nu till hästarna...
Det blev hoppning idag, superroligt!
Men som rubriken beskriver, fy farao vad varmt det var!!
det var nog 30 grader i växthus.. nej, förlåt ridhuset, och det märktes...

Malley rev faktiskt sitt första hinder med mig idag, han snubblade innan hindret, och rev, men han klarade sig jättebra, jag sänkte hindret så att han inte skulle förlora självförtroendet, och givetvis klarade han det jättebra, och blev därmed glad igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0