Mountain Horse Classic High Rider!

Jajamensan, jag har köpt ett par ridstövlar,
Det känndes som att det var dags nu eftersom jag har velat köpa
(men inte kunnat på grund av ovetskapen om mina fötter växt klart) i ett par år nu :)

Men så äntligen så bestämde jag mig för att köpa ändå :)

Mountain horse stövlar/skor nuförtiden är utrustade med en speciell egenskap, som jag ger ett STORT + för.
De har en speciell yttersula, räfflad, som är till för att förbättra skänkeln, sitsen, mm.
Jag har tagit och beställt ett par stigbygelplattor till Hoppning/fält/allround, och ett par till dressyr,
dom kostade ju inte så mycket endast 129 kronor paret, så det är ingen dum idé att testa, det kanske utgör mirakel ;)

Underbara stövlar!!

 
                               Svarta: Hoppning/fält/allroround     Vit: Dressyr

Kommentarer
Postat av: carolin rosman

Köpte sånna igår: ) kan man förminska dom med vattenmetoden? Svara gärna på min blogg för annars tappar jag bort dig:)

2011-03-20 @ 11:34:31
URL: http://fotografrosman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0